Pirkimo – pardavimo taisyklės

UAB „Glassbee“ internetinės parduotuvės www.languturgus.lt prekių pirkimo taisyklės – sutartis

Galioja nuo 2022 m. rugpjūčio 01 d.


PREKIŲ PIRKIMO TAISYKLĖS-SUTARTIS

SĄVOKOS

Taisyklės – Prekių pirkimo taisyklės-sutartis, kuria nustatoma nuotolinio pirkimo–pardavimo UAB „Glassbee“ tvarka, taip pat Pardavėjo ir Pirkėjo teisės ir pareigos, Pardavėjo siūlomų Prekių ir (arba) paslaugų įsigijimo ir apmokėjimo sąlygos, Prekių ir (arba) paslaugų pristatymo ir grąžinimo procedūra, Šalių atsakomybė, ir reguliuojami kiti su Prekių ir (arba) paslaugų pirkimu ir pardavimu susiję klausimai.

Pardavėjas – UAB „Glassbee“, įmonės kodas 305176496, PVM mokėtojo kodas LT100012456918, adresas Dysnos g. 7-6, LT-01135 Vilnius, Lietuva, tel. +370 602 75774, el. paštas uzsakymai@glassbee.lt.

Pardavėjo internetinė parduotuvė – UAB „Glassbee“ langų turgus interneto svetainė (https://www.languturgus.lt/lt/parduotuve/).

Glassbee parduotuvė – Pardavėjo parduotuvė-sandėlis.

Sutartis – Pirkėjo ir Pardavėjo nuotoliniu būdu sudaryta sutartis dėl Prekės pirkimo ir (ar) Paslaugos teikimo.

Pirkėjas – 18 metų sulaukęs fizinis asmuo, sudaręs Sutartį dėl galutinio vartojimo (t. y. be teisės Prekę perparduoti ir (arba) naudoti kitais komerciniais, verslo ar perpardavimo tikslais) pagal Taisykles ir gaudamas Prekę ar Paslaugą galintis parodyti Pardavėjui el. paštu ar telefonu gautą patvirtinimo informaciją „Užsakymas paruoštas“ arba pasakyti Užsakymo numerį.

Prekė – prekės, kurias Pardavėjas siūlo Pardavėjo internetinėje parduotuvėje Pardavėjo nustatytomis kainomis. 

Šalys – Pirkėjas ir Pardavėjas kartu.

Paskyra – svetainėje Pirkėjo sukurta naudotojo paskyra Sutarčiai sudaryti, kurioje saugoma Pirkėjo sudarytų Sutarčių istorija (įskaitant informaciją apie padarytus užsakymus), kontaktinė informacija, pristatymo adresas ir kiti Pirkėjo nurodyti duomenys.

Vartotojas – fizinis asmuo, su savo verslu, prekyba, amatu ar profesija nesusijusiais tikslais (vartojimo tikslais) siekiantis sudaryti ar sudarantis sutartis dėl galutinio vartojimo (t. y. be teisės Prekę perparduoti ir (arba) naudoti kitais komerciniais, verslo ar perpardavimo tikslais).

Pristatymo paslauga – paslauga, kuria Prekė pristatoma ir perduodama Pirkėjui jo paties sąskaita, ir kurią Pardavėjas siūlo Pirkėjui Pardavėjo internetinės parduotuvės svetainėje Pardavėjo nustatytomis kainomis. Priklausomai nuo Pirkėjo pasirinkimo Pardavėjo internetinės parduotuvės svetainėje, Pristatymo paslauga gali apimti iškrovimo ir (arba) užnešimo paslaugą (taikoma jeigu tokį funkcionalumą turi internetinė parduotuvė). 

Užsakymas – Pirkėjo išreikštas pasiūlymas iš Pardavėjo įsigyti Prekę ir (arba) Pristatymo paslaugą Pirkėjo nustatyta apimtimi.

Pirkinių krepšelis – Pardavėjo internetinės parduotuvės svetainėje pirkti pasirinktų Prekių ir Pristatymo paslaugų sąrašas.

Užsakymo numeris – numeris, kuris suteikiamas Pirkėjo Užsakymui.

1. TAISYKLIŲ DALYKAS

1.1. Pardavėjas internetinės parduotuvės svetainėje parduoda, o Pirkėjas iš Pardavėjo perka Prekes ir užsisako Pristatymo paslaugas Pardavėjo nustatytomis kainomis. 

1.2. Pirkėjas perka Prekes tik turėdamas galutinio vartojimo tikslą (t. y. be tikslo prekes perparduoti), tai reiškia, kad Pirkėjas įsipareigoja nenaudoti parduodamų Prekių komerciniais, verslo ar perpardavimo tikslais. 

1.3 Dėl Prekių ir Pristatymo paslaugų ir jų kiekio Šalys susitaria asmeniškai atskirai kaskart jas perkant ir parduodant, paliekant Pardavėjui teisę nustatyti mažiausią ir (arba) didžiausią konkrečios Prekės užsakymo kiekį vieno Užsakymo metu.

1.4. Sutartis yra sudaryta, kai tik Pirkėjas padaro Užsakymą ir apmoka jį  Taisyklių 4 skirsnyje nustatyta tvarka.

1.5. Sumokėjęs pagal Taisyklių 5 skirsnį ir gavęs Prekę Pirkėjas yra Prekės savininkas. Prekės netyčinio sunaikinimo arba sugadinimo rizika pereina Pirkėjui, kai Pirkėjas arba trečiasis asmuo, kurį nurodė Pirkėjas, gauna Prekę.

1.6. Pardavėjas neatsako už pasekmes, kurias Pirkėjas gali patirti, jei Pirkėjas perdavė trečiajam asmeniui savo Pardavėjo internetinės parduotuvės svetainės slaptažodį ir (arba) užsakymo numerį ir (arba) patvirtinimą, kad Užsakymas sukomplektuotas ir paruoštas išduoti.

3. REGISTRACIJOS PARDAVĖJO INTERNETINĖJE PARDUOTUVĖJE TVARKA

3.1. Norėdamas prisiregistruoti (t. y. sukurti Paskyrą) Pardavėjo internetinėje parduotuvėje Pirkėjas pateikia Pardavėjui savo vardą, pavardę, el. pašto adresą ir telefono numerį.

3.2. Registracija įmanoma, kai Pirkėjas susipažįsta ir sutinka su Privatumo politika ir šiomis Taisyklėmis, ir sutinka, kad būtų tvarkomi asmens duomenys (pažymėdamas atitinkamą laukelį).

3.3. Pabaigus registraciją, Pirkėjas jo nurodytu el. pašto adresu gaus Pardavėjo nusiųstą Paskyros sukūrimo patvirtinimą.

4. SUTARTIES SUDARYMO TVARKA

4.1. Sutartis laikomas sudaryta, kai Pirkėjas:

4.1.1. iš Pardavėjo internetinės parduotuvės svetainėje siūlomų prekių ir Pristatymo paslaugų yra pasirinkęs jam reikalingas ir padėjęs jas į Pirkinių krepšelį;

4.1.2. be registracijos metu pateiktos informacijos yra nurodęs pristatymo adresą (jei reikia pristatymo);

4.1.3.yra sutikęs su asmens duomenų tvarkymu;

4.1.4.yra patvirtinęs, kad susipažino su šiomis Taisyklėmis ir Privatumo politika;

4.1.5. yra atlikęs apmokėjimą bet, kuriuo Taisyklių 5 skyriuje nustatytu būdu;

4.1.6. yra gavęs patvirtinimą, kad Sutartis sudarytas ir priimta vykdyti;

4.1.7. yra gavęs patvirtinimą, kad Užsakymas paruoštas pristatyti (jeigu Pirkėjas pasirenka pristatymo paslaugą) arba, kad Užsakymas sukomplektuotas ir paruoštas išduoti (jeigu Pirkėjas pasirinko Prekės atsiėmimą Pardavėjo sandėlyje).

4.2. Kai tik Užsakymas yra paruoštas pristatyti arba išduoti Pirkėjui parduotuvėje, Pardavėjas nusiunčia Pirkėjui el. laišką arba SMS.

4.3. Jei Pirkėjo užsakytos Prekės Pardavėjas neturi arba neturi pakankamo Prekių kiekio, dėl ko Pardavėjas negali įvykdyti Sutarties visiškai ar iš dalies, Pardavėjas apie tai praneša Pirkėjui el. paštu, nusiųsdamas atitinkamą informaciją: Užsakymo įvykdymas neįmanomas arba Galimas Užsakymo dalies įvykdymas ir:

4.3.1. Dėl tolesnių veiksmų, susijusių su Sutarties dalies įvykdymu ir terminu, Šalys susitaria joms prieinamomis ryšio priemonėmis;

4.3.2. Pardavėjas nedelsdamas, bet ne vėliau kaip per 3 (tris) darbo dienas grąžina sumą, sumokėtą už visiškai neįvykdytą Užsakymą arba neįvykdytą Užsakymo dalį, naudodamas tokį patį mokėjimo būdą, kokį Pirkėjas naudojo Sutarčiai apmokėti, jei Pirkėjas aiškiai nenurodė, kad tai būtų padaryta kitaip. Jei Pirkėjas nedavė aiškaus sutikimo dėl mokėjimo būdo, Sutarties suma ar jos dalis visuomet grąžinama į tą pačią sąskaitą, iš kurios buvo sumokėta.

5. ATSISKAITYMAS

5.1. Pirkėjas, užsakęs prekes Pardavėjo internetinės parduotuvės svetainėje, už prekes atsiskaito eurais (EUR) vienu iš nurodytų būdų:

5.1.1.internetu mokėjimo kortele arba banko pavedimu.

5.1.2.banko pavedimu, apmokėdamas gautąją sąskaitą faktūrą, kurioje nėra rekvizito „parašas“, ir kuri paruošta pagal atitinkamą Užsakymą.

5.1.3. pasinaudojus UAB „Mokilizingas“ paslaugomis.

5.2. Jei mokama pavedimu, el. paštu gautąją sąskaitą faktūrą reikia apmokėti per 5 (penkias) dienas nuo jos išsiuntimo.

5.2.1. Sąskaita faktūra (ir joje nurodytos kainos) galioja joje nurodytą apmokėjimo terminą (arba sąskaitoje nurodytą pasiūlymo terminą).

5.2.2. Mokėdamas banko pavedimu, Pirkėjas mokėjimo paskirties laukelyje turi nurodyti Užsakymo numerį. Jei Užsakymo numeris nenurodytas arba nurodytas netaisyklingai, Pardavėjas neatsako už klaidingą mokėjimą.

5.4. Visas išlaidas, susijusias su Užsakymo įvykdymu ir Prekių pristatymu (jei taikoma), padengia Pirkėjas. Apie bet kokias išlaidas, susijusias su Užsakymo vykdymu, kurias turės sumokėti Pirkėjas, Pardavėjas informuoja Pirkėją ir vykdo Užsakymą tik gavęs aiškų Pirkėjo sutikimą šias išlaidas apmokėti.

6. PREKIŲ IŠDAVIMAS–ATSIĖMIMAS

6.1. Pirkėjas gali laisvai pasirinkti reikalingą Pristatymo paslaugą:

6.1.1. Prekės atsiėmimas Pardavėjo sandėlyje;

6.1.2. Pristatymo paslauga, kai Pardavėjas užtikrina Prekės pristatymą (atvežimą) iki Pirkėjo nurodytos pristatymo vietos.

6.1.3. Pristatymo paslauga, kai Pardavėjas užtikrina Prekės pristatymą (atvežimą) iki Pirkėjo nurodytos pristatymo vietos ir Prekės iškrovimą ir (arba) užnešimą (taikoma jeigu tokį funkcionalumą turi internetinė parduotuvė.

6.2. Jei Pirkėjas pasirinko pats atsiimti Prekes Pardavėjo sandėlyje, jis turi atvykti į Pardavėjo sąskaitoje faktūroje nurodytą prekių atsiėmimo vietą per 5 (penkias) dienas, gavęs Pardavėjo nusiųstą patvirtinimą, kad Užsakymas sukomplektuotas ir paruoštas išduoti.

6.3. Taisyklių 6.2 punkte minėtu atveju prieš Prekių atsiėmimą Pardavėjo sandėlyje Pirkėjas turi pateikti Pardavėjui patvirtinimo informaciją (6.2 punktas) arba Užsakymo numerį.

6.4. Jei Prekė neatsiimama per 6.2 punkte nurodytą terminą, Pardavėjas susisiekia su Pirkėju ir patikslina Prekės atsiėmimo dieną.

6.5. Jei Prekė neatsiimama, Sutartis atšaukiama 10 dieną (skaičiuojant nuo patvirtinimo, kad Užsakymas sukomplektuotas ir paruoštas išduoti (Taisyklių 6.2 punktas), išsiuntimo dienos) ir Pardavėjas grąžina Pirkėjo sumokėtus pinigus per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų (skaičiuojant nuo Sutarties atšaukimo) tokiu pačiu mokėjimo būdu, kokį Pirkėjas naudojo pradiniai Sutarčiai apmokėti, jei Pirkėjas aiškiai nenurodė, kad tai būtų padaryta kitaip.

6.6. Jei Pirkėjas pasirinko Prekių pristatymą Pirkėjo nurodytu adresu, pristatymas įgyvendinamas po to, kai Pirkėjas gauna patvirtinimą, kad Užsakymas paruoštas pristatyti.

6.7. Gaudamas Prekes, Pirkėjas privalo patikrinti Prekių pakuotę, kiekį, kokybę (matomus pažeidimus), asortimentą, priedus ir komplekto sudėtį ir:

6.7.1.nustatęs Prekių pakuotės pažeidimų, Prekių kiekio, kokybės, asortimento, priedų ir komplekto sudėties neatitikimų, Pirkėjas turi teisę nepriimti Prekių. Šiuo atveju pasirašomas Aktas dėl prekės nepriėmimo, arba;

6.7.2.priimdamas Prekes, Pirkėjas pasirašo Prekės perdavimo – priėmimo aktą, taip patvirtindamas, kad Prekės perduotos tinkamoje pakuotėje, Prekių kiekis, kokybė, asortimentas, priedai ir komplekto sudėtis atitinka Užsakymą ir Sutarties sąlygas.

6.8. Jei Pardavėjas pristatė Prekes Šalių sutartu laiku, bet Pirkėjas atsisako Prekes priimti arba jo visai nėra pristatymo vietoje, pakartotinas Prekės pristatymas įmanomas tik pakartotinai apmokėjus už Pristatymo paslaugą.

7. PREKĖS KOKYBĖ

7.1. Pardavėjas patvirtina, kad Prekių kokybė atitinka Lietuvos Respublikos teisės norminių aktų reikalavimus.

7.2. Vartotojas turi teisę pareikšti Pardavėjui pretenziją dėl Prekės arba Pristatymo paslaugos neatitikimo Sutarties sąlygoms per dvejus metus nuo Prekės arba Pristatymo paslaugos gavimo dienos. Vartotojas pateikia Pardavėjui pretenziją per tris mėnesius nuo dienos, kai sužinojo ar turėjo sužinoti apie savo teisių ar teisėtų interesų pažeidimą. Prekės įsigijimo diena laikoma diena, kai Pardavėjas perdavė, o Pirkėjas priėmė atitinkamą Prekę (Taisyklių 6.7.2 punktas).

8. VARTOTOJO ATSISAKYMO TEISĖS

8.1. Pirkėjas, kaip Vartotojas, turi teisę atsisakyti sudarytos Sutarties per 14 (keturiolika) dienų nuo Prekių pristatymo (gavimo) dienos, išskyrus Civilinio kodekso 6.22810 straipsnio 2 d. nustatytus atvejus.

8.2. Atsisakymo teisės terminas skaičiuojamas:

8.2.1.jei teikiama Pristatymo paslauga – nuo Sutarties sudarymo dienos, tačiau tik iki tol, kol paslauga suteikta. Jei Prekė jau pristatyta, atsisakyti Pristatymo paslaugos nebegalima;

8.2.2.kai sudaroma pirkimo–pardavimo sutartis, – nuo tos dienos, kurią Vartotojas ar Vartotojo nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, gauna užsakytą prekę, arba;

8.2.2.1. jeigu Vartotojas vienu užsakymu užsakė daugiau negu vieną prekę ir prekės pristatomos atskirai, – nuo tos dienos, kurią Vartotojas ar Vartotojo nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, gauna paskutinę prekę;

8.2.2.2. jeigu Prekė pristatoma skirtingomis partijomis arba dalimis, – nuo tos dienos, kurią Vartotojas ar Vartotojo nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, gauna paskutinę dalį;

8.3. Pirkėjas, kaip Vartotojas, praneša Pardavėjui apie Sutarties atšaukimą, pareiškimą dėl atsisakymo laisva forma:

8.3.1.nusiųsdamas Pardavėjo el. pašto adresu uzsakymai@glassbee.lt, jei jis pasirašytas saugiu elektroniniu parašu, arba

8.3.2.nusiųsdamas Pardavėjo buveinės adresu.

8.4. Vartotojas ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo pareiškimo Pardavėjui dėl savo sprendimo grąžinti Prekę (arba atsisakyti Sutarties) (Taisyklių 8.3 punktas) pateikimo dienos grąžina arba perduoda Prekes Pardavėjui. Laikoma, kad terminas nepažeistas, jei Pirkėjas Prekes išsiuntė nepasibaigus 14 (keturiolikos) dienų terminui.

8.5. Vartotojas, atšaukdamas Sutartį, padengia tiesiogines Prekių grąžinimo išlaidas pagal Civilinio kodekso 6.22811 str. 6 d.

9. PREKĖS KEITIMAS IR (ARBA) GRĄŽINIMAS

9.1. Prekės keičiamos ir (arba) grąžinamos Pardavėjo sandėlyje Lietuvoje.

9.2. Vartotojui, grąžinusiam Prekes, grąžinama visa už Prekę sumokėta suma. Gavęs Prekę ir įvertinęs jos kokybę Pardavėjas grąžina pinigus už Prekę ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo dienos, kai Pardavėjas buvo informuotas apie Vartotojo sprendimą atsisakyti Sutarties. Pinigai grąžinami naudojant tą patį mokėjimo būdą, kokį Vartotojas naudojo Sutarčiai apmokėti, nebent vartotojas aiškiai sutiko dėl kitokio būdo ir jeigu vartotojas nepatiria jokių kitų papildomų išlaidų. Jei Pirkėjas nedavė aiškaus sutikimo dėl mokėjimo būdo, Sutarties suma ar jos dalis visuomet grąžinama į tą pačią sąskaitą, iš kurios buvo sumokėta.

9.3. Pardavėjas gali sulaikyti pinigų grąžinimą, kol Prekė nebus grąžinta arba kol Vartotojas nepateiks patikimo įrodymo, kad Prekė išsiųsta Pardavėjui.

9.4. Grąžinama Prekė turi būti nesugadinta, nepraradusi prekinės išvaizdos, taip pat ji neturi būti naudota. Grąžinama Prekė turi būti tvarkinga, nepažeistoje originalioje pakuotėje (su instrukcija ir garantijos lapu, jei jie buvo pristatyti su Preke) tos pačios sudėties, kokios Pirkėjas ją buvo nupirkęs.

9.5. Teise grąžinti Prekes Pirkėjas gali pasinaudoti tik tuo atveju, jeigu nebuvo praleistas Prekės grąžinimui nustatytas terminas (nurodytas Taisyklių 8.1. punkte) ir jei Prekę bus įmanoma grąžinti į pirminę būklę ir parduoti už pilną ar nukainotą kainą.

10. NENUGALIMA JĖGA

10.1. Šalis, kuri negali įvykdyti visų arba dalies savo įsipareigojimų dėl nenugalimos jėgos, kurios Šalys negali kontroliuoti, per 5 (penkias) darbo dienas praneša apie tai kitai Šaliai ir turi įrodyti kitai Šaliai, kad įvyko nenugalimos jėgos aplinkybės ir imtasi visų pagrįstų priemonių Sutarčiai įvykdyti.

10.2. Nenugalimos jėgos, kuri trunka ilgiau kaip 3 (tris) mėnesius, atveju bet kuri Šalis turi teisę vienašališkai nutraukti Sutarties vykdymą, neatlygindama kitai Šaliai padarytų nuostolių.

11. TAIKYTINI TEISĖS AKTAI IR GINČŲ SPRENDIMAS

11.1. Visus klausimus, neminėtus Taisyklėse ir (arba) neaptartus sudarant Sutartį, Šalys sprendžia pagal galiojančius Lietuvos Respublikos teisės norminius aktus.

11.2. Visus ginčus ir nesutarimus tarp Pardavėjo ir Vartotojo dėl Sutarties vykdymo ir (arba) realizavimo, taip pat visus klausimus dėl Sutarties egzistavimo, galiojimo ar nutraukimo ir (arba) prekių kokybės ar kitų trūkumų, Šalys išspręs Civilinio kodekso ir Vartotojų teisių apsaugos įstatyme nustatyta tvarka.

11.3. Vartotojas, kuris mano, kad Pardavėjas pažeidė jo teises arba teisėtus interesus, susijusius su Sutarties vykdymu (nuotoline vartotojo sutartimi), iš pradžių turi raštu kreiptis į Pardavėją (šių Taisyklių preambulėje nurodyta kontaktine informacija), nurodydamas savo reikalavimus, išskyrus atvejį, kai Vartotojas kreipiasi tiesiai į teismą. Taip pat vartotojai turi teisę pateikti pretenzijas naudojantis Elektroninio ginčų sprendimo platforma: http://ec.europa.eu/odr/.

11.4. Jei Vartotojas nesutinka su Pardavėjo sprendimu, jis gali jį apskųsti Vartotojų teisių apsaugos tarnybai Vartotojų teisių apsaugos įstatyme nustatyta tvarka.

11.5. Visi ginčai ir nesutarimai tarp Pardavėjo ir Pirkėjo dėl Sutarties vykdymo ir (arba) realizavimo, taip pat visi klausimai dėl Sutarties egzistavimo, galiojimo ir nutraukimo ir (arba) prekių kokybės ar kitų trūkumų sprendžiami derybų keliu. Jei Šalys negali išspręsti nesutarimus derybų keliu, atitinkamas ginčas perduodamas Lietuvos Respublikos teismui pagal Lietuvos Respublikos teisės norminius aktus.

11.6. Jei kuris nors šių Taisyklių punktas pripažįstamas neteisėtu, negaliojančiu ar netaikytinu, kitos šių Taisyklių nuostatos toliau galioja ir taikomi visa apimtimi.

12. ASMENS DUOMENŲ APSAUGA

12.1. Pardavėjo internetinėje svetainėje saugomi tik registracijos metu pateikti Pirkėjo asmens duomenys.

12.2. Šalys įsipareigoja vykdant Sutartį surinktus asmens duomenis tvarkyti tik Sutarties tikslais. Tvarkydamos asmens duomenis, Šalys laikosi Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimų. Tvarkydamos asmens duomenis, Šalys neturi teisės perduoti šiuos duomenis už Europos Sąjungos arba Europos ekonominės erdvės ribų.

12.3. Pardavėjo Privatumo politiką Pirkėjas gali perskaityti interneto svetainėje https://glassbee.lt/lt/privatumo-politika/

13. BAIGIAMOSOS NUOSTATOS

13.1. Pirkėjas, sudarydamas Sutartį, patvirtina, kad su Taisyklėmis susipažino ir su jomis sutinka.

13.2. Pardavėjas pasilieka teisę vienašališkai:

13.2.1. keisti Taisykles ir sąlygas, atskirai neinformuodamas Pirkėjo apie šių veiksmų atlikimą. Sutartį reguliuoja Taisyklės, tos redakcijos, kuri galiojo Sutarties sudarymo momentu;

13.2.2. nutraukti Sutartį ir atšaukti tolesnį bendradarbiavimą (tolesnes Sutartis) ir (arba) Užsakymus, jei Pirkėjas nesilaiko šių Taisyklių.

13.3. Pardavėjas neatsako už bet kokius Pirkėjo dėl šių Taisyklių nesilaikymo patirtus nuostolius, t. y. Pardavėjas nebus atsakingas už bet kokį Pirkėjo negautą pelną, verslo nuostolius, veiklos sutrikdymą ar nuostolius dėl prarastos verslo galimybės ar pan.

13.4. Pardavėjo internetinės parduotuvės svetainėje matomos Prekių nuotraukos yra informacinės. Pardavėjas negali garantuoti, kad Pirkėjo prietaiso ekranas tiksliai perteikia Prekių spalvas. Pirkėjas supranta, kad Prekės gali nežymiai skirtis nuo matomų nuotraukose.

Prekių krepšelis
Įveskite paieškos langelyje ieškomos prekės pavadinimą.
Parduotuvė
0 items Krepšelis
Mano paskyra